EstelleJohansen

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av estelle Johansen - 29 oktober 2013 19:58

  


Just nu är det inte lätt alls att heta estelle / vara mig! Allt är bara blä!! Ni kanske inte förstår men det är bara jobbigt för mig just nu.  Om alla bara förstod hur det känns för mig just nu! Jag tänker inte säga vad som har hänt men jag beskriver hur det känns!!! 

Alla har det jobbigt ibland men just nu så tycker jag att det inte är min tur!om ni bara visste hur mycket som susar i mitt huvud så att det sprängs!

 Vad ska man göra !!!!!!!! Du har säkert sätt killarna spela fotboll ute på gården! Jag är bollen som blir helt vimsig!!!!!

just nu vill jag bara få bort mina tankar från den är grejsimojsen( om det går) bomba min blogg med frågor/ kommentarer,snälla kommentera inte frågor!! Det finns en liten ruta till vänster där det står ställ estelle en fråga, fråga mig saker där och på kommentarerna skriv genomtänkta kommentarer! Inte kan du göra blabla ... Sånt skriver du där det står "ställ mig en fråga".

hejaheja bomba min blogg nuuuuu

 


Av estelle Johansen - 29 oktober 2013 17:40


JAG BLIR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ARG jag försöker Lägga upp en video men det går inte  # arg

 

blääääääöäääää

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Skapa flashcards