EstelleJohansen

Alla inlägg den 2 november 2013

Av estelle Johansen - 2 november 2013 21:02

Det här inlägget blev lite försenat men den komm upp tillslut !

Jag börjar med att ta bort allt mitt smink jag har haft under dagen!sen går jag och duschar när jag kommer ut från duschen sätter jag upp mitt hår ordentligt !sen tar jag min GUNRY och min CLINIQUE och appliserar på samma sätt som jag la ut förut! Sen efter det tar jag ett hello Kitty läpp balsam den ser ut såhär

Vilket läppbalsam som helst går bra! Jag burkar variera! Sen är du klar för att sova eller vad su nu vill göra! Titta på film eller något

Av estelle Johansen - 2 november 2013 20:21

Hej hej här ner så kommer jag att göra några bra sminktips för dig som är lite ny i ämnet smink! Det här inlägget funkar också för er som har hållt på med smink i några år!

När du sminkar sig vill du hellre ha mindre smink än för mycket! Förnyelser mascara tex kan du få massa klumpar av! Börja lite smått och lägg på mer sen om det behövs!om du lägger på förnyelser i början kan det hända att du måste göra om allt och det vill du inte eller hur? Många tjejer tycker att det är as snyggt att spackla sig i alldeles för mycket smink!! Det är INTE snyggt!

Använd lite rouge på kinderna ! OFTAS fokuserar man bara på ögonen och munnen men om du lägger till lite rouge så blir det mycket snyggare

Man måste välja ett fokus! Om du väljer läpparna som ditt fokus så ska du dra ner på ögon skuggan ! Annars så blir det lätt för mycket !

SLUT!!!

Bry dig inte om Dina vänner om de kallar dig fjortis! De är inga riktiga vänner då! Var dig själv visa vad du brinner för!! Jag brinner för musik sång smink och mode!

Av estelle Johansen - 2 november 2013 16:18

Hej, jag tänkte bara medela att om du gillar min blogg så FÖLJ mig på instagram om minst 7 personer gör det så kommer jag lägga ut veckans låt för mig:) min insta heter estelleinthecut

[Bild]

Gilla mina bilder och njut av alla inlägg jag gör! :) jag kanske ska börja lägga upp lite mer inlägg här på bloggen! Det är ganska många som vill det med isåfall följ min insta tipsa andra om min blogg så ska jag nog lägga upp mer

[Bild]

Där fick ni ett litet smakprov på min insta ! Hoppas ni följer mig så hörsvi hejdå !!

Av estelle Johansen - 2 november 2013 13:55

Hej hej, idag tänkte jag bara fråga om ni har delat med er av min blogg! Tex visa din syster dina kompisar eller någon! Jag förväntar mig inget svar men SNÄÄÄLLA dela med er av min blogg. Ni där ute kan hjälpa mig att toppa förra månadens unika besökare och sidovisningar !!! HEJA HEJA!! Det skulle vara jätte snällt av er! Här får ni en utmaning ! Toppa förramånadens besöksstatistik så bloggar jag en smink video eller smink bilder! Vi får väl se om ni klarar utmaningen. Utmaningen börjar......................,..........NUUUUU

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards