EstelleJohansen

Alla inlägg den 12 november 2013

Av estelle Johansen - 12 november 2013 22:25

Alla har olika känslor! Visa har större känslor och vissa har mindre! På bilden finns det två känslor som exempel! Jag tror nog att många har känt de här känslorna!
Tänk på de som är nät mobbade tänk på deras känslor! Rädsla och kanske ledsen , arg!
Alla har olika känslor om du ser någon som är ledsen försök muntra upp den ibland kan det räcka med ett ord HEJ !
Tänk på mobbarnas känslor ! De kan känna bland annat ilska rädsla!
Alla har känslor och det går inte att dölja!
Ja visst ibland kan man vara super arg, ledsen på sina vänner men i vissa fall så måste man hålla det inne för att inte såra någon annan ! Jag tycker att vi lyfter de positiva känslorna till en högre grad :) Pööös på er!

Av estelle Johansen - 12 november 2013 21:10

Omg, jag ringde en super bra kompis och frågade om vi hade några läxor! Hon gjorde så att jag drunknade av de!! Jag fick veta att vi ska ha prov i engelska bland annat! UFF bara att sätta fart! Jag börjar med spanska :/ tills på torsdag!

[Bild]

Hörs sen måste plugga! Pööös

Av estelle Johansen - 12 november 2013 17:10

Nu har jag ÄNTLIGEN blivit helt frisk ! Jag längtar tills imorgon! Jag vill träffa mina vänner <3

Jag var precis ute med Pappi! Vi tog en promenad Det var så skönt! Man kunde andas in frisk luft! Det luktade våt asfalt! Jag och Pappi gick i lung takt och pratade! Det var så skön kvälls promenad eller vad man kallar det! Det var uppfiskande och härligt ! Det känns som om det är en ny dag och jag är starkare än någonsin <3

Pff.. Lite smutsiga convers ;)

Av estelle Johansen - 12 november 2013 15:08

Imorgon tänkte jag blogga om min out fit! Med mer !
Nu har jag verkligen tänk på att satsa allt här på bloggen! Blogga så ofta som det går! Ni får gärna fråga om ni vill att jag ska blogga om något speciellt! Jag skulle bara bli jätte glad om ni frågar!

(Gammal bild)
Glöm inte att följa mig på instagram : estelleinthecut
Jag är privat där men jag accepterar om ni vill följa mig : )
Ni får gärna prenumerera på bloggen ! Om du skrollar ner så står det typ följ bloggen! På vänster sida!

Alla har drömmar visst?! Man kanske inte vet den än! En av alla mina drömmar är att jag ska lyckas med bloggen och att ni som läser min blogg ska tycka om mig och min blogg!
Drf ska jag satsa allt !! FOLLW YOURE DREAMS ! Pööös : *

Av estelle Johansen - 12 november 2013 13:42

Det finns olika sätt att göra hårknutar Så här gör man en hår knut:

För att göra den här knuten behöver du:
En strumpa
En sax
Hår nålar
Gummisnoddar

Av strumpan och saxen ska du göra en hår donut

Du kan också köpa en på tex glitter eller hm

Efter att du har gjort de så sätter du upp ditt hår i en tofs ! Sätt hästsvansen så högt upp som du vill ha knuten!
Sen tar du din donut och trär på den på hästsvansen! Sprid ut ditt hår runt hela donuten så att den inte syns!! Sedan tar du en gummisnodd (helst i din hår färg) och sätter på donuten !
Ta håret som sticker ut och dela de bitarna i två ! Sen tar du hårnålar och sätter fast det över blivna håret! Sen så har du din hår knut !

Man kan också göra såhär :

Det var två olika styles ! Hoppas ni blev nöjda ! Knuten passar till de mesta kläderna, super Pöööööös

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards