EstelleJohansen

Alla inlägg den 13 november 2013

Av estelle Johansen - 13 november 2013 21:15

Asså jag fattar inte vrf folk är så jävla otrevliga och inte har något ord språk!! Jag säger bara rensa mun!!! Ni behöver inte nämna en svordom i varje mening varenda sekund!!

jag förstår inte folk som tror att jag ska lyssna på deras skit!! Hoppas de personerna läser detta ! Om ni tror att jag blir ledsen av att bli kallad diva med mer! FEL!! Ni gör mig bara arg! Riktigt arg! 

är ni så avensjuka att det har börjat att gå betträ för mig!!?? Jag hittade min sak (blogga) ni hat säkert något som ni tycker om!!

tro mig jag vet villka som är riktiga vänner och villka som är fake!!  Riktiga vänner håller inte på och säger om du lyckas så ska måste jag vara med i din blogg super ofta!! det är inte bara en person som säger så!

det ör riktigt svårt att hitta den riktiga vännen ! Tack vare bloggen har jag märkt att jag som person har fått mer skinn på näsan! Jag har fått skriva av mig och det är så skönt ! Om ni har problem att jag bloggar låt mig bara va!! Många är fega att komma och säga något Face mot face och istället "leker" coola! 

Jag har haft så många o ekta kompisar så jag vet hur man bedömer de!!


till er som inte är sånna här människor! Ha en trevlig kväll! håll hårt i din bästa vän!!

pöös på er<333

Av estelle Johansen - 13 november 2013 11:50

Chilliga kläder :)

Pööös

Av estelle Johansen - 13 november 2013 06:23

Godmorgon era sömntutor! Idag blir det skola! Jag som längtar att få träffa mina vänner, de är sjuka!!! Buuu på de! En av min kompis sa att igår var typ alla...Sjuka! Men det är skönt att vara helt frisk ! Vi får se hur många som finns i min klass idag! #vänner #= #sjuka
Hoppas att de blir friska jag saknar de!!! Follow me on Instagram: estelleinthecut

Pöööööös

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards