EstelleJohansen

Alla inlägg den 16 november 2013

Av estelle Johansen - 16 november 2013 19:15


Det du sa den där dagen det gjorde en  stämpel i hjärtat ! Du sa " du är bäst! Min bff"

best friends forever.... BULL SHIT ! Vinden blåste bort din "fina" stämpel!  Många tårar föll ner för kinden! 

 

Det jag försöker säga är att jag tycker inte att det är värt att ge en vän titten "BFF" 

jag har själv några vänner som jag tycker mer om MEN jag har slutat att ge de titen Bff

alltid när man ger någon den titlen (enligt mig) så håller den knappt ett halv år!! De flesta säger att de inte vill vara dens bästis på ett väldigt taskigt sätt! Så att många blir ledsna och sårade !

om jag inte ger den titen till någon så slipper jag att grina! det här är ett hett tips till er där ute!

jag är vän med många! Det finns absolut ingen gräns på hur många vänner man får ha! 

Några säger att bästisar ska förlåta men innerst inne så glömmer man aldrig det!

ALLA iallafall många har blivit dumpad av sin bästis någon gång ! Om jag var dig skulle jag sätta en punkt här och nu

.

tänk på hur många gånger du har gråtit tack vare din bästis! Man pratar skit om varandra hela tiden! försök att inte prata ånga!( Sånt som man igentligen man inte borde säga)

jag ville bara berätta för er vad jag tycker om ordet BFF!


mer inlägg kommer kanske sen 


Puss 

Av estelle Johansen - 16 november 2013 15:48

Det blev inte exakt som jag hade tänkt mig : (vi åkte till ett centrum och tittade och hade skoj! Men tiden räckte inte åt att fota: ( det har börjat bli mörkt ute. men jag går ut imorgon och fixar det : ) jag lunchade och tittade på olika saker ,men jag vet inte Just nu hittar jag inga speciella kläder som jag fastnar för! Jag tror det är dags att börja leta efter några lite mer ovanliga butiker !
Många butiker har typ samma sortiment men typ bara ett annat namn ! Det är as dårligt tycker jag!

Jag längtar redan tills imorgon när jag ska ut och fota; ) sen så ska jag redigera bilderna och några bilder ska jag blogga med ;)

Av estelle Johansen - 16 november 2013 10:15

idag kanske det blir lite centrum time! kanske gå och titta på kläder skor och sånt:) (bara jag och pappa)

  

pappa gillar inte att gå i stora centrum! ingen exakt lover som jag! haha! men det är INTE killars största sida men lilla pappa du får hålla ut <3

vi får se, jag kanske ska plåta lite med kameran också! jag hoppas jag kan göra båda två <3 men man får se vad man hinner med! tiden är inte så lång som den verkar :( men det som är bra det att nu när jag går i 6:an så får vi inga läxor på helger (ibland kan de ske unadn tag) men i min förra skola så hade vi läxor på helger och på lov!! 

det finns såååååå mycket man vill göra men inte hinner med! så tråkigt!

nu ska jag bara chilla och sen bär det av :) yeee

pööös

på er så länge

Av estelle Johansen - 16 november 2013 09:00

nu har jag skapat en omröstning där du kan svara på frågan " hur ofta tittar du på min blogg" det finns oika exempel på hur du kan svara! jag ser inte vem det är som skrier så var inte rädd att svara! jag vet att folk kan känna så

destu fler som svarar destu lyckligare blir jag!

om du skrollar ner så på vänster sida bör det stå omösningar där du kan rösta ! jag hoppas att ni svarar och säger till era vänner som inte läser min blogg att de borde vara me att rösta ! #spridvidare <3

min blogg betyder super mycket för mig! eller rättare sagt ni som gillar min bogg ER älskar jag..... min blogg betyder så mycket om ni bara visste!!

spid vidare för att få dina vänner att läsa bloggen! Jag älskar er för att ni älskar min blogg!! #internettkärlek

I LOVE YOU 
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!!  

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards