EstelleJohansen

Alla inlägg den 17 november 2013

Av estelle Johansen - 17 november 2013 22:51

Imorgon ska man till skolan :/ jag och en vän ska intervjua en make up artist :)
Vi håller på med ett arbete som vi kanske ska göra en skoltidning av :)

Jag har precis duschat och ska fixa mig för att gå och lägga mig ! Måste gå upp tidigt :(
Idag hann jag med att gå och köpa lite grejer gå på promenad fota! Jag blev inte helt nöjd med bilderna :( det kunde blivit bättre ! Men ibland får man inte till det! Man får öva tills man lyckas
Nu börjar jag bli sömnig godnatt <3

Av estelle Johansen - 17 november 2013 15:27

Hur länge har jag hållt på med allt?
När började jag ?

Musiken har alltid funnits i mitt liv! Ända sen jag var liten gick jag runt och sjöng och dansa! Det har liksom varit en del av min vardag!
Sjunga har jag alltid gjort för mig själv! Det var en tid när jag gick i kyrkokör, jag gick där i några år och nu så har jag slutat! Jag kände att jag inte kunde utvecklas! Man sjöng bara samma låtar om och om igen!
Dansa gjorde jag först för mig själv men sen började jag på balett jag gick där i några år sen började jag med street dance ! Jag hade en super bra lärare så jag höll på där i något år ! (Läraren sluta) Sen så böt jag dansskola och sen där så fick jag en usel lärare jag var ju bättre på dansen än hon jag tog en paus för jag ville inte gå med en lärare som inte kunde street dance !
Sen dess har jag inte sjungit eller dansat med någon lärare! Jag saknar det...
Man måste hitta den rätte läraren! Och ha tålamod

Av estelle Johansen - 17 november 2013 08:30

Idag måste jag gå och fota! men inan det så ska jag åka och handla lite!! jag kommer kanske inte hinna me att blogga med några foton idag men jag lovar att jag gör det imorgon! jag ska a bildena och sedan redigera de! jag hoppas att jag får bra bilder!  Glöm EJ att vara med i omröstningen jag vill såå gärna veta hur ofta ni som läser min blogg! Jag har några listorpå saker jag ska blogga om : ) vi få väll hoppas att jag släpper ut de snart! På min lista står det allt mellan jorden och solen   (blandat)

lämna gärna någon fråga om tex omm jag ska bogga om något speciellt som ni vill jag blir bara gladare om jag får tips från mina läsare! bara så att ni vet så har jag gett upp tanken om att video blogga, för att först måste man vänta 100år och sen när den har laddat klart så står det typ det år tyvärr inte att ladda upp video klippet! jag är aå arg, jag har försök läga upp videon via datorn och mobilen.. inget funkar  

vi hörs sen pöös  

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Skapa flashcards