EstelleJohansen

Alla inlägg den 20 november 2013

Av estelle Johansen - 20 november 2013 19:30

idag har det varit en helt ok dag.. den har varit ganska lungn med ett prov.. eeeh jag hoppade över matten idag efter att jag hade idrott lektionen innan och man blir sååå trött så jag tar matten imorgon! det blir en lite längre dag imorgon..

det blir spanska gloser imorgon en de var ganska enkla.

här få ni två tips:

1Sov INTE med håret utsläppt! sov med en fläta! om du gör det så blir inte håret lika slitet som det blir när man sover med utsläppt.

2.  Om man vill få längre hår ska man inte vätta håret vaje dag! det sliter så otroligt mycket på håret

 


pööööööös   

Av estelle Johansen - 20 november 2013 13:00

En av alla mina drömmar är att lyckas med min blogg! Jag vill iallafall komma med på listan med sverigest mest lästa bloggar. Det är min dröm och mål och det ska jag nå upp till.. sen så ha jag ju självklart många andra drömmar när det gäller bloggen. Det betyder sjukt mycket för mig att ni läser min blogg. 

Ni har säkert också någon dröm. För att vi ska kunna lyckas att uppfylla våra drömmar så måste vi ha stöd. ni här på bloggen är mitt stöd och bara så att ni vet så försöker jag uppmuntra er. Vi är liksom ett team om ni förstår va jag menar.

jag har några inlägg på G.. men vi år se när jag lägger upp de. Tiden börjar närma sig att lägga upp de ;)

Jag vill verkligen känna att vi känner varandra fast vi inte exat gör det! för att ni ska känna att ni vet lite mer om mig så kan ni följa mig på min insta gram: estelleintheut

jäg är ju ändå ganska öppen här på bloggen!! det är som min lilla mini dagbok. :) jag vet att dettta kanske låter lite fel och jag vill inte att ni tar detta på fel sätt men jag är faktis stolt att jag bara har haft min blogg i 4månader och att jag har haft över 900 sidovisningar den här månaden!!!   pöös på er 

Av estelle Johansen - 20 november 2013 11:15

Alla vi har slösat tid på onögiga saker personer! Alla vi ha någon gång kännt att man har ett fantasktigt liv eller ett helt förfärligt liv. det beror dag. jag vet att det är svårt att släppa den som du älskar men om den personen gör dig leedsen måste man. Man skriver sms till sina vänner men man får inget svar och man ser att de har läst! sånt sårar! 

Jag vet att måga frågar sig själva... är det något fel på mig... me NEJ det är inte fel på dig som skickar smset.

Jag mrker tydigt när någon inte gillar mig! Jag vill att ni ska veta att jag vil hålla mina vänner isär från min blogg.. om jag vill lägga upp något inlägg som mina vänner är med i så FINE men jag vill inte att folk ska tro att om de är vän med mig så måste man komma upp på min blogg. det är inte riktga vänner.

Alla vi männskor har slösat tid på ngon som egentligen var helt onödigt. den här gången håller jag mig borta frånn sånna fällor och jag hoppas att ni också gör det.

Man ska spendera sin tid med folk man bli älskad av, folk man lär sig av. det är RIKTIGA vänner.  

Av estelle Johansen - 20 november 2013 09:45

nu ska vi starta en ny omröstning nu vill jag att ni svarar på hur gamla mina läsare är.

var ite rädd för att rösta jag bitts inte

Av estelle Johansen - 20 november 2013 09:23

Hej jag är super glad att så många läser min blogg.. Den här månaden har jag haft runt 1040 visningar :*
I love you ! Nu blir det prov

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards