EstelleJohansen

Alla inlägg den 21 november 2013

Av estelle Johansen - 21 november 2013 22:02

Nu är jag trött och ska sova :) Glöm ej omröstningen !

OBS imorgon kanske jag inte kan uppdatera så mycket men vi får se :) GODNATT

Av estelle Johansen - 21 november 2013 13:15

Mobbning... vad är det för ord! det finns inte ens i min ord-bok! Jag förstår inte hur man kan göra sånt! Att folk mår så himla dårligt att man måste trakasera någon annan! om man mår dårligt kan man väl försöka prata om det med sina föeldrar eller en skolkurator! ta inte ut det på någon oskyldig person! Ni har säkert något bättre att göra än att sitta framför skämen och kränka ner någon! jag tycker att det är så himla lågt! Många av de som är mobbade vågar inte äns öppna dörren de tror att någon ska stå där som ska börja direkt på morgonen! jag känner rädslan av de mobbade jag behöver bara säga hej och de pesonena vågar knappast säga något! Internett mobning är jag mest emot, för jag tycker att internett ska vara en trygg och tevlig plats! Oftas är det tjejer som internett mobbar andra tjejer! tjejers avundsjuka är hemsk! tjejer skriver oftas hatkommentarer med mer, killar är mycket mer snälla.. eller hur man ska uttrycka sig! men de är mycket mer lungna när det gäller att vara en hater på internett

SLUTA!

- sulta att vara en hater

- va inte avensjuk det är giftgt!

-hjälps åt att stoppa internett mobbning #stoppainternettmobbning

-om du ser en mobbad person försök att prata lite med hen! jag lovar den personen kommer känna sig lite mer glad..

hjälp till! pöös på er    

















































,0





Av estelle Johansen - 21 november 2013 09:30

asså det är den 21 november och ingen snö!!! det är helt knäppt. Jag älskar inte snö men jag tycker att om det ändå är kallt så då kan det ändå snöa! Snön är lite mysig! när man vaknar och är påväg till skolan så knaprar det om skorna ååååh det är så mysigt! me nu det är ingen snö och ingen sol vad är det här? sååååå trist! när man är med vänner kan man inte köra snöbolls krig eller bara sola! Det är ju hemskt! 

vad tycker ni om vädret?

saknar att kunna gå runt i sommakläder,och bada.. bara för att jag klagar på det trista november vädret så kommer det säkert snöa super mycket så att man knappt kan ta sig fram!  

glöm ej att vara med i omröstningen och följa mig på insta gram

Av estelle Johansen - 21 november 2013 08:37

Väcka klockan ringer kl 6.40 justin biebers musik spelas

Sen går jag in i duschen. När jag har gjort det klär jag på mig och kammar mitt hår! Idag ska jag platta mitt hår och ha det i hästsvans

Sedan så smörjer jag in mitt ansikte med body butter, sen äter jag frukost! Sen så sminkar jag mig ganska naturellt

Det här är innan jag hade sminkat mig!
Jag använder en mascara som är brun svart! Jag tog också en kajal på vatten linjen och lite blush
Sen går jag till skolan :) nu är jag i skolan och ska snart ha matte

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Skapa flashcards