EstelleJohansen

Alla inlägg den 23 november 2013

Av estelle Johansen - 23 november 2013 17:51

Hahah jag lockade mammas hår :) det blev ju bra

Vad tycks ? :)

Av estelle Johansen - 23 november 2013 12:37

Nu har jag varit på fjärilshuset

Av estelle Johansen - 23 november 2013 12:00

FÖLJ DINA DRÖMMAR

Jag tycker att det är viktigt att man gör det man sjäv vill! Om jag vill lyckas med något då ska jag inte ge upp jag ska satsa 100% på det jag vill! Jag tycker att ni också ska satsa på det sättet! #drömmar

AVENSJUKA

Många är avensjuka på de som det har gått bra för! men det är ingen urskt att vara otevlig! lämna de som gör di baom dig! avnsjuka är giftig!

BRY DIG INTE

ja, man får ta skit om man vill följa sina drömmar men om ma vekligen har en dröm så föröker man skita i vad andra säger.

SKRIV NER DINA TANKAR

om du är ledsen.arg, glad skaffa dig en typ dagbok och skriv ner hur du känner det gör jag och det har hjälpt mig! ja vsst ja skriver inte varje dag men jag skriver ibland när jag har lust!

MÅ BRA

Det är en av de viktiaste sakena om du har en döm men om du inte orkar att hålla kvar dömmen så släpp den så länge tills du mår bra! det är superviktgt att man mår bra! tex om man ha en döm som kostar super mycket så att man inte har råd att unna sig något annat så kan ma känna sig bland annat dårlig som peson


pöööööööös  

Av estelle Johansen - 23 november 2013 08:15

Som sagt, man kommer alltid på något att göra på helgen. Idag ska jag damien och de andra till Fjärils huset! de ska typ ha nått akvarium med hajar! det tror jag blir roligt för de små! När jag va liten var jag på fjäris huset och för mig var det super tråkigt! men det var för att jag tror nog att jag var lite för stor! men det var också ganska lite fjärilar. #färilshuset #hajar #småknattar

nu ska jag äta frukost :) mer uppdate kommer  pöös

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards