EstelleJohansen

Alla inlägg den 25 november 2013

Av estelle Johansen - 25 november 2013 22:09

Nu är dagen slut för mig jag är trött och ska sov nu! Sov gitt mina älsklingar <3

Av estelle Johansen - 25 november 2013 20:04

När man vaknar tidigt blir mab såklart trött under dagen:/ jag har haft matte provet och det gick väl ok !
Men efter skolan så har jag bara tittat på film och tagit det lungt! Sånna dagar behövs också :)
Jag är för slut körd för att skriva mer
:( pöös

Av estelle Johansen - 25 november 2013 09:15

nu är helgen slut  nu sitter man bara och väntar på nästa helg! men det är ganska långt kvar (5 dagar)

nästa vecka på söndag så är det 1 advent! 4 helgar närmare jul afton! man ser barn som väntar på att det ska snöa,det ä julpynt överallt! snart ska jag ha matte prov me jag vet inte vad det är iom matte! Man frågar olika personer många av de säger "det vi har gjort på lektionerna!" men jag har varit SJUK så jag vet inte vad de har gjort jag fågar vad ha ni gjort då? de svarar "inget speciellt" jag blir galen...... men nu får man väl vänta och se hur proven kommer gå! jag ha spanska prov på torsdag! jag kan 0% Espanol! men vi får se från den ljusa sida snart är det jul lov! idag bjuder jag på : Vid min sida med dani,sebbe,Matte

pöööös på er :*

Av estelle Johansen - 25 november 2013 07:11

Vakna kl halv sex och nu sitter jag på t banan !jag är faktis pigg:) idag ska jag ha lusia träning

Jag har en bit kvar att åka :/ men man har ju mamma som man kan prata med ;) musik är ju också bra

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards