EstelleJohansen

Alla inlägg den 27 november 2013

Av estelle Johansen - 27 november 2013 20:16

Hej allihopa ni har väl inte glömmt att följa mig på min instagram estelleinthecut! Jag blir super glad när ni vill följa mig! Jag har märkt att jag får bara fler och fler som vill följa mig

Av estelle Johansen - 27 november 2013 15:17

Resten av dagen måste jag plugga till spanska provet! Det ska bli spännande att få se hur det kommer att gå!

[Bild]

Nu tar vi farväl av solen för idag !
#ingen #effekt

Av estelle Johansen - 27 november 2013 12:00

Dagarna bara går och går på söndag är det första advent! Det känns typ som igår när jag började i 6:an!

innan jul lovet så ska vi få våra termins betyg vi får se vad jag får jag är rätt säker på att jag inte får något F i något ämne:)

snart är det jul man ser förväntningar i barnens ögon! under jul granen ligger alla paket den goda julmaten luktar såå himla gott! Men vi är inte riktigt där än men det närmar sig mer och mer! Efter jul kommer ny år! Då börjar allt om! 2013 har gått snupersnappt ! Tänk att om lite mer än en månad så är det nyår :) alla fina färger på himlen stjärnorna som tindrar.

åååh jag längtar såå mycket! November månad är den tråkigaste månaden på året tycker jag.

imorgon är det spanska prov och jag undrar hur det går

jag är absolut inte PRO på språk

pöös

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards