EstelleJohansen

Alla inlägg den 29 november 2013

Av estelle Johansen - 29 november 2013 20:20

Jag åt pizza mad pappa idag det var super gott! Nu tittar jag på idol!
Det är så himla mysigt när man går ut och ser massa jul pynt! Människor som säljer vackra granar! Åå vad jag älska julen

Av estelle Johansen - 29 november 2013 14:56

Yes, äntligen fredag! Den här kvällen ska ni rikta till era nära och kära! Mysa och bara ta det lung:) kanske titta på någon film och äta gott ;)

[Bild]

Av estelle Johansen - 29 november 2013 12:00

Att ha en blogg är inte så lätt som alla tror! Man måste ägna mycket tid på det, man måste ha mycket fantasi! Det är inte bara att skriva något kort eller bara lägga ut en bild någon gång! Det är så mycket mer än så!

Många tror att bara kan skriva vad som helst och få många läsare! Det funkar inte så! Dessutom så är det inte hur många läsare man har som spelar någon roll, för mig är det innehållet som spelar roll! Och att alla de läsare jag har verkligen vill fortsätta läsa och att de gillar min blogg!

Jag kan skriva hur mycket skit som hest men då kommer INGEN att vilja läsa! Så därför tar jag mig tid att skriva!

Att skriva ett inlägg gör jag inte bara på en sekund det kan ta ganska lång tid!

Jag gillar verkligen att blogga och jag tycker att det är det rätta för mig! "min grej"

Blogga för mig är som fotboll för killarna! många har deras favorit grej att göra tex basket,fotboll,handboll,dans,sång,gitarr,piano med mer! men min grej är att blogga!

Det är säkert fler som gillar det. :)

Jag skriver inte Pööös bara för att ha något att skriva! jag skriver det för att jag vill sprida kärlek på min blogg,jag vill att ni ska veta att jag diggar er<3

Av estelle Johansen - 29 november 2013 10:23

När man är på raster kan man titta på pll :) is Alison alive?

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards