EstelleJohansen

Alla inlägg den 3 december 2013

Av estelle Johansen - 3 december 2013 19:21

Nu ska jag göra klart min matte läxa! Du sätter jag på mig hörlurarna och konsentrerar mig! Jag lovar att det hjälper! Det funkar iallafall för mig!

Jag älskar musik!!
Jag tycker att det är super att man får lyssna på musik på lektionerna! Musik hjälper as mycket <3 om du inte har testat det så gör det nuu

Av estelle Johansen - 3 december 2013 18:00


Idag öppnar vi tredje luckan 1...2..3. Nu är den öppen! "Presenter" vad ska ni köpa till era föräldrar,syskon?
Här får ni några perfekta förslag !
Pappa
Till din pappa kan du köpa något till hemmet eller kanske någon parfym ! Eller någon bok eller ett present kort på kanske dressman
Mamma
Till din mamma kan du köpa smycken, bjuda henne på bio
Syskonen
Om du har en lilla syster så passar det prefekt med lego friends eller varför inte någon docka
Om du har en lille bror kan du köpa lego, tåg räls eller varför inte de coola radio styrda bilarna
Om du har äldre syskon kan du köpa ett present kort på stadium och/ eller Åhléns !
Ni fick några grymma förslag älskar er<3


Av estelle Johansen - 3 december 2013 14:12

Jag hade håltimme idag :) jag och mina vänner passade på att hälsa på vår gamla skola:)
Det var så kul man fick vara en mini lärare! Hjälpte barnen med biologi och så:)

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards