EstelleJohansen

Alla inlägg den 13 december 2013

Av estelle Johansen - 13 december 2013 18:00

Idag öppnar vi den trettonde luckan i vår kalender "Lucia"
Idag ska man gå och lussa! Jag tycker att man ska klä sig till tomtar och tärnor och sånt! Inte bara vanliga kläder!
Jag och några av mina vänner ska vara med i 9nas Lusia. Vi ska gå med i Lusia tåget i kyrkan. Jag hoppas att eran skola också kommer på sånt kul.
Jag önskar er en trevlig Lucia! Nu är det bara 11 dagar kvar tills julafton!

Av estelle Johansen - 13 december 2013 13:00

Vi behöver ingen kopia av någon annan va dig själv. Du är unik! INGEN är precis som du! Alla är annulunda. Alla har sin grej. Ni behöver inte två mig? eller hur? Jag behöver iallafall ingen kopia av dig. Här på bloggen gör jag min grej det är inte så att jag skriver av någon annan. Jag har mina ideer. Ja, visst fler personer kan ha samma ide.

Jag läser själv andras bloggar men jag skriver absout inte av de!!! jag tycker bara att  det är helt fel om man gör det. Tänk alla bloggare som sitte där och kämpar och läger ner tid på alla inlägg. Det tar verligen inte 2 sekunder att skriva ett inlägg det tar verkligen lång tid. Jag satsar 100% på det jag verkligen jag tycker om.

Här bjuder jag på en super låt från Little Mix

Av estelle Johansen - 13 december 2013 05:45

Godmorgon, jag har precis duschat klart nu ska jag äta borsta tänderna och locka mitt hår. (jag kanske lägger upp bilder på mitt hår)

tänk er att idag är det lucia!!!! det känns inte så vart är snön? Nu är det bara 11 dagar kvar till julafton :)

önskar ni er något speciellt? jag önskar mig lite saker. 

Tänk er att idag är dagen när jag ska få sjunga med 9orna! Tiden har gått såååååå snabbt. snart är det skol avslutning jag slutar den 20. Jag längtar..

Idag ska lärarna sätta terminsbetyg humm undrar vad jag får för betyg.

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards