EstelleJohansen

Alla inlägg den 20 december 2013

Av estelle Johansen - 20 december 2013 20:57

Vad vill ni mig? Jag orkar verkligen inte med folk som inte respekterar hur jag ser ut. I mångas ögon vill man att jag ska se ut på ett speciellt sätt men jag tänker inte ändra på mig bara för er. De personer som jag har verkligen har gillat och verkligen kunnat vara mig själv kan nu inte bete sig. Jag vill verkligen att mina vänner ska se mig som deras vän inte som någon bloggare som mina vänner kan vinna på. Att bara vara vän med mig för att jag bloggar tycker jag är helt fel.
Jag gillar när folk som frågar om man kan hänga som vänner vissa är bättre än andra!
Jag har många funderingar om mitt liv hur jag ska lösa mina problem. Som pappa brukar säga "det finns inga problem bara lösningar" om livet ändå va så enkelt.

Min lillebror säger godnatt och puss å
Kram ;)

Tid

Av estelle Johansen - 20 december 2013 18:00

Idag öppnar vi den tjogonde luckan i vår kalender "tid" hur långt är det kvar fram till jul? om man inte räknar med idag så är det 4 dagar kvar. Tiden har ju gott super snabbt, jag kom ihåg när jag började skriva jul inläggen det var ju liksom 20 dagar sen ;)

jag och min kompis pratade om vad nästårs jul kalender kommer heta hon tror att den kommer att heta "vart tog snön vägen?! Hahah vilket bra förslag va?

har ni pysslat eller att upp granen? Kort luck öppning men det är lugnt .... Hoppas jag :/

Av estelle Johansen - 20 december 2013 11:07

Nu har jag äntligen slutat skolan :) nu blir det lov hos mamma! Så skönt nu har jag fått mina betyg men nästa termin ska jag vara mycket bättre. Nytt nyårslöfte

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards