EstelleJohansen

Alla inlägg den 23 december 2013

Av estelle Johansen - 23 december 2013 21:11

Nu är granen pyntad :) vi har inte fått bingo än :( vi har bara hunnit göra 2 spel av 4.

Damien och jag har ställt ut lite gröt till tomten :)

[Bild]

<3

Av estelle Johansen - 23 december 2013 18:54

Pepparkakshus check.. Vad tycker ni? Jag tycker att det blev ganska lyckat <3 nu har jag absolut julkänsla
Snart ska vi spela bingo lotto :)

Vi ska pynta vår fina gran under pauserna på bingon. Såhär såg våran gran ut utan pynt <3 det kanske kommer upp bild med en pyntad gran

[Bild]

Av estelle Johansen - 23 december 2013 18:00

Idag öppnar vi lucka tjugo tre "imorgon" vad händer imorgon? Vad önskar du dig?

imogon är dagen kommen Julafton är här då. Man märker hur min bror verkligen länkar på att tomten ska komma. Tänk på hur många som har skickat sina önskelistor till tomten i Nordpolen. Jag hjälpte min bror att skriva sin lista. 

Jag önskar mig inget speciellt fast om jag måste välja så är det att alla i min familj är friska och glada (även mina djur) jag önskar mig också en domän blogg sida (en egen) 

hur känns det för er? Hoppas ni att ni får något speciellt? Vi får se om tomten hinner komma in och hälsa på eller om han lämnar paket på balkongen.

Av estelle Johansen - 23 december 2013 10:24

Nu bär det av att köpa en gran. Vi ska pynta den ikväll bilder kommer. Igår köpte jag ett lila ljus den var på rea den kostade bara 10kr. NU dagen innan julafton börjar jag få julkänsla.

Jag längtar faktis till imorgon. Idag blir det bara att vara hemma och fixa. :) hemfix

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards