EstelleJohansen

Alla inlägg den 28 december 2013

Av estelle Johansen - 28 december 2013 13:00

Varje dag när jag loggar in på min blogg får jag nya ideer om vad jag ska skriva. Jag förbereder inlägget innan det publiseras. Jag tänder igenom inlägget ganska mycket innan jag lägger ut det. Jag brukar säga " är det här ett bra inlägg ? skulle jag själv vilja läsa detta?" Många tror att det bara är att lägga ut något skräp inlägg då och då. Ni kanske ser den här bloggen som en vanlig blogg men för mig så är det så mycket mer än en vanlig blogg. Jag tycker att det är super roligt att folk läser min blogg jag tycker att det är ganska coolt att det jag lägger ner mycket tid på läser ni.

Det är verkligen inte så lätt att ha en blogg för mig är det ju ganska lätt för att jag njuter av att logga in här och skriva inlägg. Innan jag skaffade mig en blogg så tänkte jag väldigt mycket på att skaffa en blogg. Det va ju inte så att jag fixade en blogg utan någon tanke.

Ni får gärna sprida vidare min blogg då blir jag super glad.

Jag älskar er pöööös

Av estelle Johansen - 28 december 2013 12:07

Oh, nu är jag helt slut. Jag och mamma har slagit in såå mycket packet så att det inte är sant! Jag vill inte se papper på ett tag nu. Men det blir lite svårt för sen så ska vi åka till mammas moster och fira lilljul. Det ska bli skoj iallafall.
Vad har ni gjort idag? / vad ska ni göra?
Glöm inte att vara med på frågestunden.
Mitt instagram namn är: estelle_johansen

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards