EstelleJohansen

Alla inlägg den 30 september 2013

Av estelle Johansen - 30 september 2013 18:15

Jag är såååååå trött på sånna personer som inte kan bete sig! Man blir kallad massor med ord!! Tex fjortis, svenne mm asså ärligt tror ni att jag bryr mig om era kommentarer! Ni försöker bara kränka andra för att ni själva ska må bra! Vafan spelar det för roll om jag har smink IBLAND!! inte varje dag!!!!
Svenne eller blatte det spelar ingen roll! Om ni ska titta på min bakgrund prata inte med mig!!!! Asså folk borde lära sig att bete sig! Kommentera nt bilder eller kika mig eller smsa mig saker om du inte har något snäll/bra att säga!
Människor säger att jag inte kan sjunga bra jag kan inte göra blabla bla !! Ärligt får man aldrig några uppmuntringar bara kritik! Jag säger nt att ni inte får kritisera mig det är bara att ni ger mig INGA uppmuntringar : |
Ni jämför mig alltid med någon annan!

SLUTA DET RÄCKER!! VÄX UPP
!!

Tack för att ni orka läsa hela inlägget !!

Av estelle Johansen - 30 september 2013 06:39

Så här känner jag mig idag: ( har ingen lust att gå till skolan idag
Har så mycket att göra: ( jag är helt slut körd: ( dessutom måste jag sätta mig på T banan kl 7:(

Bilden tog jag från en annan bloggare ; )

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards