EstelleJohansen

Alla inlägg den 11 december 2013

Av estelle Johansen - 11 december 2013 18:00



Idag öppnar vi den elfte luckan i vår kalender "sötsaker" vad för sötsaker passar in på julen?
Ni ska få gissa vad det är för sötsaker.
Sötsak nr 1
Den här sötsaken kan du hänga i granen! Det finns olika färger på de men den vanligaste är röd och vit! Ena änden är lite böjd och andra änden är helt rak! Smeknamnet för den är gris :)
Sötsak nr 2
Den här saken är bruna och rostade! Det är gjort av nötter och socker

Jag tycker att de här sötsakerna är sååå goda de passar in på julen så bra! Sötsakerna är polka gris och rostade mandlar! Jag tycker att de två sakerna passar in mycket mer än vanligt lösvikts godis!
Rostade mandlar kan vara lite svårt att hitta men på stan vet jag att de har stånd där de säljer.
Polka kan du köpa lite här och där men många mat affärer säljer det!
Smaska på nu med era gottisaker:)

Av estelle Johansen - 11 december 2013 16:38

Idag har jag inte varit på topp. Jag har bara inte varit lite nere! Jag vet inte varför, det är något konstigt med mig :| men ni här på bloggen muntrar upp mig!
Idag serveras någon slags kyckling med klyftpotatis mmmmm smarrigt ;)

Av estelle Johansen - 11 december 2013 11:51

Just nu har jag såå tråkigt jag sitter på min stol och det är bara blä

Idag har jag lockat mitt hår med en plattång och har en blå och vit skjorta

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards