EstelleJohansen

Alla inlägg under november 2013

Av estelle Johansen - 19 november 2013 13:45

Jag tror nog att många har en favo butik. Min favo butik är nog BIK BOK jag gillar många olika butiker men mest bik bok

Det beror på vad det är för slags klimat. Jag gilllar att gå och shoppa i stan. Där har de mycket mer butiker och olika utbud. Många brukar inte tänka på vart man köper sina käder ibland tänker jag inte så! man kanske bara går in på tex HM 

Men jag tycker att själva junior avdelnigen har de gjort alldels för barnslig. Jag tycker att det är super svårt att hitta snygga kläder på Junior avdelningen! det är inte så att jag vill gå runt med en stor mimmi eller Bamse på magen! oftas får man gå på vuxen avdelningen i min åler. Alla har olika åsikter om detta kommentera gärna och fåga mig frågor!

Här är ett tips till er BODY BUTTER älskare, eller er som använder body butter! använd inte body buttern i ansikter för att det gör så att man täpper igen porerna och får mer finnar! använd body buttern till kroppen och en annan ansikts kräm i ansiktet. Men detta gäller inte på allas hy! body lotion är bra för mitt ansikte vet inte vrf men min hy är lite annurlunda så där fick ni ett hett tips om ni har mycket finnar i ansitet pga body butter!  

hörs sen..  

Av estelle Johansen - 19 november 2013 11:15

Hej allihopa.. jag tänkte att efter som att ni läser så mycket om min vardag så måste ni veta vem jag är!

Jag är tolv år och blir 13 i maj,super långt kvar. Jag älskar att sjunga dansa och blogga. Jag tycker själv att jag är ganska snäll och omtänksam som person men när jag är riktigt arg så kan jag få fram en sida jag inte hade för ett år se (märks att man blir äldre). Mina vänner betyder super mycket för mig, utan de så vet jag inte vad jag skulle göra. För mig är det viktigt att man har riktga vänner! Jag har två djur ett marsvin som heter Smulan jag hade två den andra hette Flingan men hon gick bort för snart ett år sedan :( Jag har en gerrbil (ökenråtta) hos mamma.. han heter Theo jag hade två den andra hette Olaf jag fick inte välja namn på de..

Mina föreldrar är separerade, min mamma heter Angeliqa och min pappa heter Kevin. Min mamma älskar jag super mycket och vi brukar prata om olika saker! Jag är ganska öppen med mina föreldrar gämfört med andra 12åringar. Min pappa älskar jag också super mycket vi pratar också om massor olika saker. Mina föreldrar är så bra för att jag kan prata med de.  Men jag älskar verkligen de. Jag har två små bröder på mammas sida, den äldre heter Damien och den yngre heter leon. De är en sån stor del av mitt liv men ibland kan de vara bråkiga som alla små knattar.

Min farmor och jag brukar vara ett shopping team ;) men jag älskar henne också och hon har ALLTID funnts där för mig nä jag behöver henne! hon är bara bäst. Ja, vi har våra små hemligheter som jag kanske inte berättar för mamma eller pappa. Ibland kan jag ha det jobbigt med skolan då ställer hon upp och försöker förklara det jag inte förstod. Det är en riktigt bra farmor det!!

Så nu vet ni mer om mig och min familj :)   pöööös


Av estelle Johansen - 18 november 2013 20:45

Hej, jag har fixat i ordning två inlägg för imorgon :) jag hoppas ni ser fram emot det precis som jag . Det är något inlägg jag aldrig har skrivit om :) jag tänkte passa på att säga tack till er som läser min blogg! Hoppas ni gillar den :) tipsa gärna vidare! Har ni några förslag vad jag ska göra för inlägg så kommendera :) följ mig på insta: estelleinthecut
Nu måste jag göra den mindre roligare delen av livet ... Fixa lite i mitt rum och tvätta lite kläder.

Av estelle Johansen - 18 november 2013 15:51

Jag fick just veta att det inte blir någon intervju med makeup artisten :( buu jag hade sett fram emot det! Men vi ska göra intervjun en annan dag!
Just nu så tar jag det bara lite lungt efter att ha tagit hand om mitt marsvin!
Mer update kommer!

Av estelle Johansen - 18 november 2013 12:44

Snart så ska jag och en kompis ha en intervju med en make up artist !
Vi håller på att göra frågor!
Jag längtar! Vi ska göra en skoltidning av intervjun
Mer update kommer

Av estelle Johansen - 18 november 2013 09:03

Idag har jag de här kläderna!
Vita convers och håret i en toffs

Pööös hörs sen

Av estelle Johansen - 17 november 2013 22:51

Imorgon ska man till skolan :/ jag och en vän ska intervjua en make up artist :)
Vi håller på med ett arbete som vi kanske ska göra en skoltidning av :)

Jag har precis duschat och ska fixa mig för att gå och lägga mig ! Måste gå upp tidigt :(
Idag hann jag med att gå och köpa lite grejer gå på promenad fota! Jag blev inte helt nöjd med bilderna :( det kunde blivit bättre ! Men ibland får man inte till det! Man får öva tills man lyckas
Nu börjar jag bli sömnig godnatt <3

Av estelle Johansen - 17 november 2013 15:27

Hur länge har jag hållt på med allt?
När började jag ?

Musiken har alltid funnits i mitt liv! Ända sen jag var liten gick jag runt och sjöng och dansa! Det har liksom varit en del av min vardag!
Sjunga har jag alltid gjort för mig själv! Det var en tid när jag gick i kyrkokör, jag gick där i några år och nu så har jag slutat! Jag kände att jag inte kunde utvecklas! Man sjöng bara samma låtar om och om igen!
Dansa gjorde jag först för mig själv men sen började jag på balett jag gick där i några år sen började jag med street dance ! Jag hade en super bra lärare så jag höll på där i något år ! (Läraren sluta) Sen så böt jag dansskola och sen där så fick jag en usel lärare jag var ju bättre på dansen än hon jag tog en paus för jag ville inte gå med en lärare som inte kunde street dance !
Sen dess har jag inte sjungit eller dansat med någon lärare! Jag saknar det...
Man måste hitta den rätte läraren! Och ha tålamod

Presentation


hej jag heter estelle och jag är 12 år. I den här bloggen kan du följa mitt liv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg?? spännande att veta
 8-12år
 mindre än7år
 13-20år
 äldre än 20år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Estelle's gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards